Wat en wanneer?
Op dinsdag 18 april organiseren we voor het eerst een activiteit op locatie in Community CX: een netwerkbijeenkomst in het KvK-kantoor in Utrecht (Sint Jacobsstraat 6-8, Utrecht). Het event is van 15:00 tot 17:30u.
Er komt een spreker die ons gaat inspireren op CX-vlak. Ook ga je speeddaten met andere leden uit de community. Hierdoor kom je te weten waar zij mee bezig zijn binnen hun organisatie én hoe je elkaar kunt helpen om de CX-transformatie van jullie organisatie dichterbij te brengen.
Wat levert het je op?
Afgelopen maanden zijn we als community stormachtig gegroeid naar meer dan 200 leden. De maandelijkse online meetups zijn goed om kennis op te doen over CX, maar minder geschikt om elkaar te leren kennen en ervaringen uit te wisselen. Daarom deze fysieke netwerkbijeenkomst. Je leert hier je medecommunityleden kennen!
Op welke manier is iedereen bezig met CX binnen hun organisatie? Welke tips en tricks kunnen we elkaar geven? Dit zijn vragen waaromheen we een aantal speeddates rondes gaan organiseren. Inspiratie op doen, ervaringen uitwisselen, en verbindingen leggen zodat we elkaar kunnen helpen om verder te komen op CX-vlak. Dat is het doel van deze activiteit.
Programma 13 maart 2023
14.30-15.00u: Inloop
15.00u: Start
15.00-15.10u: Welkom door Martijn Lentz en Victor Zuydweg namens Community CX
15.15-16.00u: Keynote door Rien Brus
16.00-17.00u: Speeddate voor communityleden
17.00-17.30u: Afsluitende borrel
17.30u: Einde
Spreker

Rien Brus is Senior Consultant Customer Experience (CX) Strategie & Transformatie bij Pensioenuitvoerder APG. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de beweging naar een klant- en deelnemergedreven manier van denken en doen als een van de belangrijke bouwstenen van APGs 2025 Strategie.
Hij richt zich met name op het verder professionaliseren van de CX functie, de koppeling tussen klantbeleving en medewerkersbeleving (buiten winnen is binnen beginnen) en het in de brede APG organisatie verder ontwikkelen van een klantgedreven mindset en gedrag.
Hiervoor was hij o.a. Global Vice President Customer Strategy bij Aegon NV in Den Haag, verantwoordelijk voor het stuwen van Aegons wereldwijde transformatie van productgerichte verzekeraar naar klantgerichte dienstverlener.
Daarvoor was hij bij Zwitserleven in Nederland verantwoordelijk voor het waarmaken van de CX belofte het ‘Zwitserleven Gevoel’. Naast zijn huidige rol bij APG helpt hij graag andere organisaties op het gebied van CX en EX, geeft hij lezingen voor organisaties en gastcolleges voor enkele opleidingen en instituten op het gebied van CX, EX en hospitality.
Aanmelden
Wil je erbij zijn? Schrijf je dan via het formulier hieronder in!
Inschrijven voor netwerkbijeenkomst Community CX
Schrijf je via dit formulier in voor de netwerkbijeenkomst op locatie van Community CX.
"*" geeft vereiste velden aan